Skip to main content
ServiceDesk Ebru

ServiceDesk

Vår ServiceDesk har en imponerende løsningsrate. Dette oppnår vi ved å ansette dyktige tekniske supportressurser, kunnskapsdeling fra våre fagteam, og kontinuerlig styrke vår intern kompetanse.

Når du kontakter oss via telefon, blir du umiddelbart koblet til en av våre erfarne konsulenter uten behov for å navigere gjennom en meny, og ventetiden er i gjennomsnitt under 30 sekunder. Ved epostkontakt blir en henvendelse automatisk registrert som en sak, som vi løser så raskt som mulig, eller vi tar kontakt for å innhente mer informasjon. Det er også mulig å følge status på meldte saker i vår serviceportal. 

Våre ServiceDesk-prosesser er forankret i ITIL-rammeverket og tilpasset for å effektivt imøtekomme kundenes krav og behov. Hos oss finner du ikke bare struktur og kontroll, men også dedikerte medarbeidere som strekker seg litt ekstra for våre kunder.

ServiceDesk fungerer som det eneste kontaktpunktet (SPOC) for alle IT-henvendelser fra våre kunder, uavhengig av om det gjelder tjenester vi leverer eller tjenester fra tredjeparter. Vi jobber aktivt med å forstå og forbedre tjenestene fra tredjeparter og bygge en dypere forståelse av våre kunders behov, slik at de opplever en førsteklasses intern IT-avdeling.